یادو خاطره  شهدا

یادو خاطره شهدا

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت
یادو خاطره  شهدا

یادو خاطره شهدا

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت

برپائی ایستگاه صلواتی جشن نیمه شعبان 92 هیئت زوارالحسین علیه السلام

ایستگاه صلواتی شهید دولت آبادی جشن نیمه شعبان92-خادمین هیئت زوارالحسین علیه السلام اولین ایستگاه صلواتی جشن نیمه شعبان را بدون حضور دوست شهیدشان شهیددولت آبادی برگزار نمودند.


خادمین هیئت زوارالحسین علیه السلام اولین ایستگاه صلواتی جشن نیمه شعبان را بدون حضور دوست شهیدشان شهید دولت آبادی برگزار نمودند.

 

دوشنبه مورخه 3/4/1392 مصادف با پانزدهم شعبان 1434 هجری قمری جوانان هیئت زوارالحسین علیه السلام در روز نیمه شعبان 92 با برپائی ایستگاه صلواتی شهیددولت آبادی و پخش شیرینی وشربت میلاد حضرت مهدی صاحب زمان (عج) را جشن گرفتند.


جشن امسال خادمین هیئت زوارالحسین علیه السلام یک تفاوت اساسی با دیگر سالها برای آنان داشت  و آن نبودن دوست شهیدشان ،شهید سرافراز وطن محمدعلی دولت آبادی بود که با پرواز آسمانی خود از میان آنان رخت بریسته بود گرچه خادمین هیئت زوارالحسین علیه السلام که همگی از دوستان شهید دولت آبادی هستند ، همواره در جلسات هفتگی هیئت زوارالحسین علیه السلام یاد و خاطره این شهید راه نظم وامنیت را گرامی داشته و او را همواره در میان خود می بینند.


شهید محمدعلی دولت آبادی در تاریخ 20/5/1391  مصادف با جمعه 21 ماه مبارک رمضان و با زبان روزه در شهر تهران طی یک عملیات  تعقیب وگریز با سارقین خودرو د ر تهران  به شهادت رسید.


روح شهید دولت آبادی وهمه شهدا شاد.



پخش شیرینی وشربت توسط خادمین هیئت زوارالحسین علیه السلام درایستگاه صلواتی شهید دولت آبادی ویژه جشن نیمه شعبان92 

ادامه مطلب ...

اهمیت حجاب

اهمیت حجاب برای بانوان وجامعه

یکى از فواید و آثار مهم حجاب در بُعد فردى، ایجاد آرامش روانى در افراد جامعه است که یکى از عوامل ایجاد آن عدم تهییج و تحریک جنسى است;... 
حجاب و پوشش، آثار و فواید فراوانى دارد که به بعضى از مهم ترین آنها اشاره مى کنیم :
الف) ایجاد آرامش روانى در فرد
یکى از فواید و آثار مهم حجاب در بُعد فردى، ایجاد آرامش روانى در افراد جامعه است که یکى از عوامل ایجاد آن عدم تهییج و تحریک جنسى است; در مقابل،  فقدان حجاب و آزادى معاشرت هاى بى بندوبار میان زن و مرد، هیجان ها و  التهاب هاى جنسى را فزونى مى بخشد و تقاضاى سکس را به صورت عطش روحى و یک  خواست اشباع نشدنى درمى آورد که مخلّ آرامش روانى افراد است. غریزه ى جنسى، غریزه اى نیرومند، عمیق و دریاصفت است و هر چه بیش تر از آن اطاعت شود بیش تر سرکش مى گردد; هم چون آتشى که هرچه هیزم آن زیادتر شود شعلهورتر مى  گردد. بهترین شاهد بر این مطلب این است که در جهان غرب که با رواج بى حیایى و برهنگى، اطاعت از غریزه ى جنسى بیش تر شده است، هجوم مردم به مسئله ى  سکس نیز زیادتر شده و تیراژ مجلات و کتب سکسى بالاتر رفته است. این مطلب  پاسخ روشن و قاطعى است به کسانى که قایل اند همه ى گرفتارى هایى که در  کشورهاى اسلامى و شرقى بر سر غریزه ى جنسى وجود دارد، ناشى از محدودیت  هاست; و اگر به کلى هرگونه محدودیتى برداشته شود و روابط جنسى آزاد گردد،  این حرص و ولع از بین مى رود.
البته از این افراد باید پرسید: آیا غرب  که محدودیت روابط زن و مرد و دختر و پسر را برداشته، توانسته است حرص و ولع جنسى را بکاهد یا آن را افزایش داده است؟![1]
پاسخ هر انسان واقع بین و منصفى به این سؤال این است که نه تنها حرص و ولع جنسى در غرب افزایش یافته است، بلکه هر روز شکل هاى جدیدترى از تمتّعات و بهره بردارى هاى جنسى در  آن جا رواج و رسمیت مى یابد.
  یکى از زنان غربى منصف، وضعیت جامعه ى غرب را در مواجهه با غریزه ى جنسى این گونه توصیف کرده است:
ادامه مطلب ...