یادو خاطره  شهدا

یادو خاطره شهدا

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت
یادو خاطره  شهدا

یادو خاطره شهدا

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت

ایثار ادامه دارد / مدافعان ایران هرگز نمی خوابند

مدافعان ایران هرگز نمی خوابند- ایثار همچنان ادامه دارد

کشور عزیز ما ایران ، همانند هر کشور دیگری مشکلات و مصائب زیادی را پشت سر گذاشته که هموطنان عزیزمان را درگیر کرده است.

جنگ تحمیلی هشت ساله ،قاچاق مواد مخدر وفعالیت های تروریستی گروهکها در مرزها،فعالیت گروهها وباندهای شرارت وزورگیری و سرقت،سیل،زلزله،سقوط بهمن،خطر گروههای تکفیری وداعش وهم اکنون هم شیوع ویروس کرونا ودیگر مسائل ومشکلاتی که طی حداقل همین چهل ویک سالی که از انقلاب ایران میگذرد بر کشورمان رفته است.

اما چیزی که همه هموطنان به آن اذعان دارند این است که هرگز ایران از سرباز جان برکف خالی نشده وهمیشه سربازان ومدافعانی جان برکف بوده وهستند تا با یاری خود این مشکلات را رفع کنند و به عبارتی دیگر ، بیشه ایران هرگز خالی از شیران نبوده و ایثار همچنان ادامه دارد.

رزمندگان غیور ایران بعنوان مدافعان کشور در جنگ هشت ساله،مدافعان نظم وامنیت کشور بعنوان پلیس چه در مرزها وچه در شهرها،مدافعان سرزمین در غالب نیروهای مسلح ،مدافعان حرم بعنوان ناجی ایران در مبارزه با گروههای تکفیری وداعش،مدافعان امداد ونجات در هلال احمر وسازمان امداد ونجات و راهداری و... در حوادث طبیعی همانند سیل و زلزله و....و هم اکنون مدافعان سلامت یعنی کادر پزشکی اعم از پرستاران وپزشکان ومحققان در غالب مبارزان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا از جمله مدافعان کشور بوده وهستند تا هنگام بروز مشکل با ایثار و شجاعت به کمک مردم این سرزمین آمده و یاری گر هموطنان عزیزمان در بلاهای کشور باشند.

وبلاگ یاد وخاطره شهدا  و خادمین هیئت زوارالحسین علیه السلام به نوبه خود از زحمات همه مدافعان کشور تشکر وقدردانی نموده و از خداوند منان پیروزی و بهروزی همه عزیزان مدافع ایران را از خداوند بزرگ مسئلت مینماید.

در آخر از کادر پزشکی و درمانی کشور اعم ازپرستاران و پزشکان و کادر آزمایشگاهها و محققین ودیگر عزیزانی که ایثار گرایانه و با به خطر انداختن سلامتی خود به درمان بیماران مبتلا به کرونا مبادرت ورزیده تشکر می نماییم.

 مطمئنا بزودی با زحمات وتلاش کادر پزشکی ودرمانی وهمت مسئولین و با همراهی همه مردم ،خطر ویروس کرونا همانند دیگر خطراتی که تاکنون کشور عزیزمان ایران را تهدید کرده مرتفع می گردد و افتخاری دیگر را برای سربازان مدافع کشور و اینبار برای سربازان مدافع سلامت رقم خواهد زد.انشاءالله

ایثار همچنان ادامه دارد

مدافعان ایران هرگز نمی خوابند

کرونا_را_شکست_میدهیم,مدافعان_ایران,مدافعان_کشور,مدافعان_سلامت,سربازان_مدافع_کشور

,سربازان_ایران,رزمندگان_ایران,جبهه_سلامت,ایثار_ادامه_دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد