یادو خاطره  شهدا

یادو خاطره شهدا

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت
یادو خاطره  شهدا

یادو خاطره شهدا

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت

دیدار سردار اشتری با خانواده معظم شهید دولت آبادی بمناسبت هفته نیروی انتظامی

دیدار سردار اشتری و هیئت همراه با خانواده شهیددولت آبادی در هفته نیروی انتظامی

سردار اشتری فرماندهی محترم نیروی انتظامی و هیئت همراه بمناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در منزل شهید مدافع وطن شهید محمدعلی دولت آبادی با خانواده معظم این شهید سرافراز دیدار و از آنان تجلیل بعمل آوردند.

دوشنبه مورخه 1400/7/19 سردار حسین اشتری فرماندهی محترم ناجا به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی ضمن دیدار با خانواده معظم  شهیددولت آبادی  با تقدیم لوح تقدیر ، از ایثار و صبر این خانواده شهید تجلیل بعمل آوردند.

در این دیدار ، سردار صادقی مشاور و ریاست محترم دفتر فرماندهی ناجا و سردار زارعی معاونت محترم نیروی انسانی ناجا و سردار عبدی ریاست محترم مرکز امور ایثارگران ناجا و تنی چند از فرماندهان و پرسنل محترم نیروی انتظامی  سردار اشتری فرماندهی محترم ناجا را همراهی کرده و با خانواده معظم شهید محمدعلی دولت آبادی دیدار نمودند.

شهیداستواردوم محمدعلی دولت آبادی از پرسنل کلانتری 120 سیدخندان تهران درتاریخ 20 مردادماه 1391 مصادف با جمعه 21 ماه مبارک رمضان در عملیات تعقیب و گریز با سارقین خودرو با زبان روزه به شهادت رسید.

زندگینامه شهیددولت آبادی

نحوه شهادت شهیددولت آبادی

تقدیم لوح تقدیر توسط سردار اشتری به خانواده معظم شهیددولت آبادی – شهدای ناجا

ادامه مطلب ...

پیام فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) به مناسبت هفته نیروی انتظامی 1400

هفته نیروی انتظامی 1400- شهیدمحمدعلی دولت آبادی

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در پیامی  به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، این نیرو را از ستونهای امنیت در کشور خوانده  و همکاری و کمک  به دستگاه های متصدی خدمات مردمی همانند تعامل با ستاد ملی مقابله با کرونا را از جنبه های دیگر ارزش های این سازمان بر شمردند.

ادامه مطلب ...