یادو خاطره  شهدا

یادو خاطره شهدا

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت
یادو خاطره  شهدا

یادو خاطره شهدا

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت

شهادت سردار بزرگ ایران اسلامی حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد

شهادت مالک اشتر زمان سردار بزرگ ایران حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد

شهادت مالک اشتر زمان،سردار بزرگ ایران حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد

تروریست های جنایتکار آمریکائی، بار دیگر سروی از سرو قامتان ایران اسلامی را بخاک وخون کشیدند.

بامداد روز جمعه 13 دی 1398 سردار حاج قاسم سلیمانی این سرباز شجاع و وفادار ایران اسلامی در عراق هدف تیر خصم آمریکای تروریست وجنایتکار قرار گرفت وهمراه چند تن از  ایرانیان وعراقیها به فیض شهادت که آروزی دیرینه اش بود نائل آمد.

آمریکای تروریست پرور به خیال خام خود فکر میکند با شهادت سردار سلیمانی پرچم ایران پائین کشیده شده و اقتدار ایران کم میشود.  آمریکا وحامیان آن نمیدانند که با شهادت یک سریاز ایران ،هزاران سردار ایرانی روئیده شده وپرچم ایران بلندتر در همه جا به اهتزاز در خواهد آمد.

آمریکائیها نمیدانند که مردان وزنان استوار نیروهای مسلح ما با آگاهی در راه حراست از امنیت ایران وارد این عرصه شده و با شجاعت هرچه تمامتر هرگز از نثار جان خود دریغ نمی ورزند.

وبلاگ یاد و خاطره شهدا و خادمین هیئت زوارالحسین علیه السلام شهادت غرورآفرین سردار سلیمانی را به حضور آقا امام زمان(عج) ورهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) وخانواده معظم شهید و ملت بزرگ ایران تبریک وتسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن شهید گرانقدر وهمه شهدای راه امنیت کشور وآروزی صبر برای خانواده ایشان و عموم مردم ایران را از خداوند منان خواستار است.

بی شک راه سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای ایران اسلامی را دیگر همرزمان او ادامه داده و بجای یک حاج قاسم ،هزاران حاج قاسم ها سربلند کرده و پوزه هر جنایتکاری را بخاک می مالند.

روحش شاد ویادش گرامی باد

شهادت مالک اشتر زمان سردار بزرگ ایران حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد

سردار بزرگ ایران اسلامی،مالک اشتر زمان سردار حاج قاسم سلیمانی به آرزوی دیرینه اش که همانا شهادت و پیوستن به همرزمان شهیدش بود رسید.شهادتت مبارک سردار

شهادت مالک اشتر زمان سردار بزرگ ایران حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد

سردار سلیمانی بدست تروریست های آمریکائی به آروزی خود که شهادت بود رسید اما آمریکائیها بدانند که، با هر قطره خونش هزاران سردار از زمین برخاسته و پرچم ایران را به اهتزاز در خواهند آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد